Dla doktorantek i doktorantów
Podstawy funkcjonowania szkoły:
Akty prawne (ogólnopolskie)
Dokumenty UMK
Biuletyn prawny
-
- Biuletyn Prawny UMK – do 2014
- Biuletyn Prawny UMK – od 2015 (w celu przejścia do wyszukiwarki dokumentów, należy kliknąć żółty pasek)
Samorząd doktorantów:
Kształcenie w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych:
Ramowe programy kształcenia
-
- Nieaktualny – Ramowy program kształcenia (brzmienie zmienione na mocy Uchwały Nr 46 Senatu UMK z dnia 23 czerwca 2020 r.)
- Ramowy program kształcenia – obowiązuje roczniki 2019 i 2020
- Ramowy program kształcenia – obowiązuje rocznik 2021 i kolejne
- Ramowy program kształcenia – obowiązuje od 01.10.2023r
- Ramowy program kształcenia – od 01.10.2025
- Framework Program of Education in the Doctoral School of Social Sciences
- Załącznik do programu kształcenia w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych
Ważne dokumenty i informacje:
Indywidualny Plan Badawczy
-
- Schemat Indywidualnego Planu Badawczego – składany w terminie 12 m-cy od momentu rozpoczęcia kształcenia
- Projekt planu organizacji kształcenia doktoranta i schemat wsparcia merytorycznego ze strony promotora/ów – należy złożyć oryginał dokumentu w szkole doktorskiej w ciągu 2 m-cy od momentu wyznaczenia promotora.
- Wniosek o wyznaczenie promotora
Zawieszenie kształcenia
Stypendium i ubezpieczenie
UWAGA: wszelkie zmiany dotyczące danych do ubezpieczenia muszą być zgłoszone przez Sekretariat w Dziale Płac w terminie do 7 dni. Dotyczy to wszystkich doktorantów pobierających stypendium lub podlegającym ubezpieczeniu zdrowotnemu przez UMK po przedłużeniu złożenia rozprawy doktorskiej. W celu aktualizacji danych prosimy o ponowne wypełnienie załączników.
-
- Oświadczenie do ubezpieczeń – deklaracja (zał. 1)
- Oświadczenie do ubezpieczeń o niepodleganiu ubezpieczeniu zdrowotnemu z innego źródła (zał. 2)
- Account number for scholarship – ENGLISH
- Declaration for social insurance – ENGLISH
- Informacja o wysokości stypendium
- Zarządzenie dotyczące wypłacania stypendium, ograniczenia w wypłacaniu stypendium i ubezpieczania doktoranta
- Wysokość stypendium w ramach kształcenia w szkole doktorskiej Stypendium tabela
Dofinansowania /Wyjazdy
Wszelkie wnioski o jakiekolwiek dofinansowanie należy składać przed wydarzeniem i powstaniem dokumentów kosztowych.
ARS-Procedura-rezerwacji-srodkow-na-dowolne-zapotrzebowanie-KAZDEGO-RODZAJU
Wniosek o dofinansowanie
- Zgłoszenie zapotrzebowania na wyjazd (wszelkiego rodzaju, tj. krajowe i zagraniczne, konferencje, kwerendy, badania terenowe, szkoły letnie, wizyty, seminaria zamiejscowe, pobyty badawcze, sesje, zjazdy, staże, krajowe odcinki wyjazdów zagranicznych, kilometrówki, itp.)
- Zgłoszenie dowolnego zapotrzebowania – zakupy książek, umowy cywilnoprawne, faktury za usługi, opłaty za konferencje online, opłaty za dostępy, opłaty za kursy
Wyjazdy krajowe / inne zapotrzebowania
-
- Procedura wyjazdów krajowych dla doktorantów Szkoły Doktorskiej UMK 2025
- Wyjazdy krajowe – Zarządzenie Nr 90 Rektora – szczegółowe wytyczne dot. rozliczania wyjazdów krajowych na podstawie delegacji
- Druk delegacji krajowej
- Oswiadczenie_podatnika do_Pit 8C wymagany przez Dział Nauki
- Kilometrówki – procedura 2023 i wymagane dokumenty: 1 ; 2
- Formularz zamówienia oprogramowania/licencji
1. Faktury obejmujące koszty związane z konferencjami, szkoleniami oraz tłumaczeniami muszą być wystawione na Uniwersytet Mikołaja Kopernika (UMK) w Toruniu.
Faktura powinna zostać wystawiona na poniższe dane:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, NIP PL 879-017-72-91;
wyjątek – za nocleg i za samodzielnie zakupione bilety – faktura imienna, czyli wystawiona na prywatne dane doktoranta
2. Faktury dotyczące noclegu oraz dokumenty księgowe za samodzielnie zakupione bilety (dotyczące podróży w ramach delegacji) powinny być wystawione bezpośrednio na doktoranta.
Zwroty za faktury/bilety dokonywane są na konto doktoranta podane w USOSweb
Wyjazdy zagraniczne
Wyjazdy zagraniczne rozliczane są w Sekcji Rozliczeń Mobilności, więcej informacji znajdziecie Państwo pod adresem https://www.umk.pl/wspolpraca/wyjazdy/
Staże
-
- Procedura dokumentacji i dokumentacja naukowego stażu krajowego (powyżej 2 tygodni): umowa stażowa; umowa na finansowanie stażu
- Staże zagraniczne (powyżej 2 tygodni): procedura jak wyżej, umowa stażowa; umowa o finansowaniu stażu
- AKTUALIZACJA: Dokumenty do rozliczenia stażu naukowego w ARS (niezależnie od długości i miejsca odbywania) – FORMULARZ
Praktyki zawodowe
-
- PRAKTYKI ZAWODOWE POZA UMK [1 – Uchwała] [2 – formularze]
Inne
-
- Druki umów cywilnoprawnych (umowy bieżące z grantów, umowy dla tłumaczy, korektorów, itp.) – dostęp po zalogowaniu
- Oświadczenie wykonawcy umowy zlecenie dla celów podatkowych i ubezpieczeniowych (na potrzeby zgłoszenia do ZUS)
- Oświadczenie wykonawcy umowy zlecenie w wersji angielskiej (dla obcokrajowców)
- RUD – Oświadczenie wykonawcy umowy o dzieło – UWAGA BŁĄD PLIKU
- NOWE: Dofinansowanie kosztów publikacji ze środków IDUB – procedura
Dodatkowe formularze dla Uczestniczek i Uczestników TSN SENT:
Regulamin Toruńskiej Szkoły Nauk o Społeczeństwie, Nauce i Technologii TSN SENT
TSN SENT – wniosek o udział w konferencji i załączniki
TSN SENT – dokumenty związane z wyjazdem na staż
TSN SENT – roczny raport z uczestnictwa w projekcie (termin złożenia: 20 września)
ul. W. Bojarskiego 1, 87-100 Toruń